کد خبر: ۱۱۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 15 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف تیم ماشین سازی تبریز می رود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت: این دو تیم در هفته یازدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته پیش رو (27 مهرماه) در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه ، با حمایت طرفدارانش با ارایه یک بازی تماشاگرپسند مقابل حریفش به برتری دست یابد و هر سه امتیاز این دیدار را کسب کند.
وی ادامه داد: البته تیم فوتبال ماشین سازی تبریز یکی از تیم های قدرتمند این رقابت ها محسوب می شود و هم اکنون نیز بین تیم های بالای جدول قرار دارد اما با توجه به میزبانی داماش گیلان ، امیدواریم تیم داماش در این دیدار به برتری برسد .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود در تهران به مصاف تیم فوتبال پارسه رفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت.
وی بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان تاکنون در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، 9 دیدار برگزار کرده که طی آن ، دو پیروزی ، دو تساوی و پنج شکست کسب کرده است.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار