تابناک گیلان: جلسه امروز مجلس برای لحظاتی دچار تنش های شدیدی شد. کوچک زاده در لحظات ابتدایی اغاز جلسه علنی، فریاد کشید و به سمت هیات رئیسه رفت.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 13 October 2015
تابناک گیلان: جلسه امروز مجلس برای لحظاتی دچار تنش های شدیدی شد. کوچک زاده در لحظات ابتدایی اغاز جلسه علنی، فریاد کشید و به سمت هیات رئیسه رفت.

وی گفت: رهبری موافق برجام نیست. این طرح اقای لاریجانی است.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس با در دست داشت پلاکاردی با این مضمون که « این قانون شکنی است، مجلس فرمایشی نیست» تلاش خود را برای مخالفت با طرح برجام در صحن نشان داد.

آنطور که گزارش شد، رسایی به سمت صندلی علی لاریجانی رفت و با فریاد خواستار بیان تذکر بود که لاریجانی او را به کناری زد و گفت شما چرا این طوری رفتار می کنید. رسایی به فریادهای خود ادامه داد و در نهایت نمایندگان وی را به پایین جایگاه هیات رییسه هدایت کردند.

سپس مهدی کوچک زاده به سمت لاریجانی رفت و با فریاد خطاب به لاریجانی گفت: این تصمیم هیچ ربطی به رهبری ندارد، تصمیم لاریجانی است و ما مخالفیم.

در این زمان عده ای از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه جمع شدند و به دلیل ازدحام و شلوغی که در مجلس ایجاد شد، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جلسه را ترک کرد.

مهدی کوچک زاده نیز پس از آن که فریادها و اعتراض هایش به رئیس جلسه به دلیل قرائت نشدن پیشنهادها راه به جایی نبرد، از درون صحن فریاد می زد گفت امام حسین(ع) با یزید مذاکره کرد و مجلس هم گردن گرفت.

پس از تصویب توافق در مجلس، اصغر زارعی که در صندلی خود نشسته بود، گریست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار