پست و میراث فرهنگی گیلان تفاهمنامه امضا کردند؛ راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی

پست و میراث فرهنگی گیلان تفاهمنامه امضا کردند؛ راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی

این تفاهم نامه صبح امروز با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان در راستای خدمات‌دهی در حوزه تجارت الکترونیک به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل فرایندها و جلوگیری از ترددهای زاید و ایجادبسترهای لازم برای کاهش تصدی به امضا رسید.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ 26 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ، ظهر امروز ششم اسفندماه تفاهم نامه همکاری اداره کل پست استان گیلان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان به امضاء رسید.
محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: توسعه همکاری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت ارائه خدمات نیابتی بمنظور تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار، ساخت و الصاق پلاکهای کدپستی هوشمند در امکان گردشگری به جهت سهولت دسترسی به این امکان و راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی و محصولات بومی و محلی مردم گیلان از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه می‌باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تنوع محصولات بومی و صنایع دستی در استان گیلان، استفاده از خدمات پستی سبب خواهد شد که کلیه هم میهنان عزیز بتوانند نسبت به تهیه و دریافت این محصولات در سراسر کشور اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره پست استان اظهار داشت: با توجه به امضای تفاهم نامه گسترش همکاری میان دو دستگاه اجرایی با تعامل مثبت مدیران کل مربوطه انجام شد و راهکارهای اجرای کامل و عملیاتی نمودن مفاد آن مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: تفاهم‌نامه مذکور با موضوعاتی از قبیل توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت طرفین به منظور تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان در ادارات و دفاتر پستی سطح استان، توریع مجوزهای صادره از سازمان در نشانی، راه‌اندازی دفاتر پستی فروش و محصولات صنایع‌دستی و بومی استان گیلان، انجام مراحل ثبت‌نام بصورت الکترونیکی و فیزیکی در خصوص صدور و تمدید مجوزهای صادره … تهیه و تنظیم شده‌است.

در پایان این مراسم از نمایشگاه لباس‌های بومی و محلی مردم گیلان که در عمارت تاریخی پست گیلان برگزار شده است بازدید به عمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار