کد خبر: ۱۰۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 10 October 2015
رشت - ایرنا - در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم فوتبال داماش گیلان مقابل پارسه تهران قرار می گیرد .

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان عصر شنبه در این خصوص گفت : این دو تیم در هفته دهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند .
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه ، عصر روز دوشنبه هفته جاری بیستم مهر ماه در تهران برگزار می شود و تیم داماش گیلان در این بازی میهمان است .
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال داماش گبلان بتواند در این مسابقه ، با ارایه یک بازی تماشاگرپسند مقابل حریفش به برتری دست یابد و هر سه امتیاز این دیدار را کسب کند .
وی ادامه داد : تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود در رشت به مصاف تیم فوتبال نساجی قائم شهر رفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت .
وی بیان کرد : تیم فوتبال داماش گیلان تاکنون در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، هشت دیدار برگزار کرده که طی آن ، دو پیروزی ، یک تساوی و پنج شکست کسب کرده است .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار