کد خبر: ۱۰۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰ 05 October 2015
رشت - ایرنا - رئیسان ، نایب رییس و منشی و مخبر شورای اسلامی کلانشهر رشت، در یکصد و دوازدهمین جلسه شورا به صورت غیرعلنی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران از غیرعلنی برگزار شدن انتخابات رئیسان ، نایب رییس و منشی و مخبر کمیسیون های پنج گانه شورای اسلامی کلانشهر رشت در جریان برگزاری یکصد و دوازدهمین جلسه شورا عذرخواهی کرد.
محمدعلی رفیعی افزود: بعد از برگزاری انتخابات بین اعضای کمیسیون های شورای اسلامی کلانشهر رشت در نهایت، مجید رجبی ویسترودی رییس، رضا رسولی نایب رییس و فرانک پیشگر منشی و مخبر کمیسیون عمران شدند.
وی اظهار داشت: فاطمه شیرزاد رییس، فرانک پیشگر نایب رییس و سید رضا موسوی روزان منشی و مخبر کمیسیون بهداشت و محیط زیست و مظفر نیکومنش رییس، فاطمه شیرزاد نایب رییس و رضا رسولی نیز منشی و مخبر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت شدند.
وی خاطر نشان کرد: امیرحسین علوی رییس ، اسماعیل حاجی پور نایب رییس و مجید رجبی ویسترودی منشی و مخبر کمیسیون برنامه و بودجه حقوقی و رضا رسولی رییس، سید رضا موسوی روزان نایب رییس و اسماعیل حاجی پور نیز منشی و مخبر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر رشت شدند.
بعد از برگزاری این انتخابات، یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت به صورت علنی با حضور خبرنگاران برگزار شد.
سید امیرعلوی در این جلسه گفت: کسی حق ندارد عملکرد دو ساله شورای اسلامی کلانشهر رشت را زیر سووال ببرد.
وی با اشاره به اقدامات خوب انجام گرفته در این مدت از سوی مدیریت شهری با نظارت و همکاری شورای اسلامی رشت افزود: آسفالت خیابان ها از عملکرد خوب و قابل قبول شهرداری است.
وی اظهار داشت: مستقل شدن مناطق شهرداری رشت به لحاظ بودجه و درآمد و هزینه کرد در همان منطقه از دیگر کارهای خوب انجام گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: اکنون دو سال از عمر شورای اسلامی سپری شد ، بیاییم دست به دست هم بدهیم و کارهای بهتری را برنامه ریزی کنیم.
محمود باقری خطیبانی نیز در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: 57 درصد عدم تحقق بودجه شهرداری را داریم بایستی راهکاری برای تحقق این بودجه داشته باشیم.
وی با اشاره به پست های جدید بدون چارت سازمانی در شهرداری کلانشهر رشت افزود: 27 و 28 پست جدید مشاهده می شود در حالیکه چارت سازمانی برای آن نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار