کد خبر: ۱۰۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 04 October 2015
رشت - ایرنا - معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری کلانشهر رشت از اجرای طرح ترافیک مسیرهای منتهی به میدان شهرداری رشت از صبح امروز یکشنبه خبر داد.

فرامرز جمشید پور روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا، افزود: طرح ترافیک در سه مسیر سه راه حاجی آباد به شهرداری، صیقلان به شهرداری و سه راه معلم به شهرداری کلانشهر رشت از امروز به اجرا درآمده است.
وی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه در ساعت های 30: 9 تا 22 حق تردد در این مسیرها را ندارند و در صورت تردد توسط دوربین های مرکز ترافیک جریمه می شوند.
وی اظهار کرد: برای کسانی که در کوچه های بن بست در مناطق تحت پوشش طرح ترافیک ساکن هستند، کارت های تردد صادر شده و مشخصات خودرویی آنها به مرکز کنترل ترافیک داده شده تا این افراد در زمان اجرای طرح بدون مشکل تردد کنند.
جمشید پور به ظرفیت پارکینگ های موجود در مسیر طرح ترافیک شهر رشت در زمان اجرای طرح محدوده ترافیک اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر، افزون بر 350 پارکینگ عمومی با ظرفیت بیش از یک هزار و 800 جای پارک در محدوده طرح ترافیک وجود دارد که البته با چند سرمایه گذار برای ایجاد پارکینگ جدید به ویژه پارکینگ های طبقاتی در مسیر های فوق نیز رایزنی های لازم انجام گرفته است.
وی خاطر نشان کرد : با احتساب ظرفیت پارک های حاشیه ای بالغ بر 2 هزار و 400 جای پارک خودرو در محدوده طرح ترافیک موجود است و افرادی که قادر به پیاده روی به هر دلیلی نمی باشند می توانند با خودروهایی که به صورت رایگان در مسیر طرح ها توسط شهر داری تعبیه شده ، تردد نمایند.
معاون برنامه ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر رشت همچنین از جابه جایی ایستگاهای اتوبوس و تاکسی در مرکز شهر خبر داد و تاکید کرد: جانمایی ایستگاه تاکسی و اتوبوس در محدوده بعد از طرح ترافیک انجام شده و شهروندان برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید به این ایستگاه ها مراجعه کنند.
کلانشهر رشت بیش از یک میلیون نفر جمعیت سیار روزانه و حدود 700 هزار نفر جمعیت ساکن دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
باید گفت بدتر طرحی است که درطول تاریخ ایران درشهرستان رشت دردست اجراست آخر می خواهید پول مملکت را هدر بدهید حداقل دست به کاری بزنید که منفعتی برای مردم رشت داشته باشد این طرح جز عذاب برای مردم رشت هیچ ارمغانی به همراه ندارد باورندارید بروید بپرسید آخه هیچ کسی می آید ارتباط مرکز شهر را با مکان های دیگر منطقه قطع کند ؟!!!! کاری که شهردارشهر واستاندار ومسئولین استان گیلان بدان دست زده اند الان کسی که با ماشینش میخواهد از خیابا ن شریعتی به سبزمیدان برود از کجا برود ؟ چگونه برود؟ چقدر باید مسیر های طولانی طی کند ! چند ساعت طول میکشد ؟!!یا بالعکس . یا اینکه از خیابان امام خمینی به خیابان سعدی برود ؟! چقدر باید مسیر های طولانی وکوچه پس کوچه ها شهررا طی کند ؟ واقعا" این عمل و اجرای این طرح غیر قابل توجیه چگونه تفسیر می شود ؟!
البته نظرات مردم شهر رشت هیچ تاثیری در عملکرد غلط مسئولین استان گیلان نداره آنها کارخودشان را می کنند . مسئولین طراز بالای شهر رشت مکانی می خواستند (درمرکزشهر) برای تجمع مردم که به حمدالله با اجرای این طرح درمرکزشهر رشت بدان دست یافتند حالا مردم عذاب می کشند " مهم نیست "!!! شهرداررشت ، استاندار با اجرای این طرح تشویق می شوند !!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار