کد خبر: ۹۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 21 September 2015
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش از کمک 270 میلیون تومانی مردم این شهرستان به ستاد عتبات عالیات خبر داد.
خبرگزاری فارس: کمک 270 میلیون تومانی مردم تالش به ستاد عتبات عالیات

محمدامین زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به کمک مردم این شهرستان در ساخت و ترمیم و بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: در مدت هفت سال مردم تالش برای ساخت و بازسازی عتبات عالیات مبلغ حدود 270 میلیون تومان کمک کردند.

وی با بیان اینکه گیلان در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و در حرم شریفین سامرا فعالیت دارد، تصریح کرد: سال گذشته 40 میلیون تومان و امسال تاکنون 20 میلیون تومان نذورات مردم به حرمین شریفین ارسال شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش گفت: اخیراً بخشنامه‌ای برای هماهنگی روسای شوراهای عالی شهرداری‌ها با ستاد بازسازی عتبات عالیات منعقد شده که شهرداری‌ها نیز باید بخشی از هزینه‌های ستاد بازسازی را تقبل کرده و در جذب کمک‌های مردمی از طریق پروانه ساختمانی ورود کنند.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه مذکور از طریق درآمدهای شهرداری باید بتوانیم در امر بازسازی عتبات عالیات کمک کرده و در این راستا تداوم کمک‌های قابل توجه مردم تالش را داشته باشیم.

زنجانی با اشاره به اینکه نصب تابلوی مسافت «تا کربلا و مشهد» مصوبه گذشته ستاد بازسازی عتبات عالیات آماده است، خاطرنشان کرد: این تابلو با عنوان مسافت تا «مشهد 1200 کیلومتر و تا کربلا 1100 کیلومتر» 10 روز دیگر در تالش نصب می‌شود که موجب دلگرمی مردم خواهد بود تا از توفیق زیارت در دنیا و شفاعت در آخرت بهره‌مند شوند.

وی ستاد فرعی ستاد عتبات عالیات تالش را در بخش‌های مختلف شهرستان شامل حویق، کرگانرود، دهستان خطبه‌سرا، اسالم و بخش مرکزی تالش ذکر کرد و گفت: طبق بخشنامه دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار است ستادی در بیمارستان تشکیل شود تا کمک‌های همکاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان در کمک‌های این ستاد شریک شوند.

این مسئول جذب کمک‌های مردمی بخش حویق به ستاد عتبات عالیات را جزو رتبه‌های نخست عنوان کرد و یادآور شد: با برداشت محصول برنج کیسه‌های برنج در مناطق توزیع شده تا بتوانیم جمع‌آوری نذورات برنج مردم را جمع‌آوری کرده و ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه از مردم و مسئولان انتظار می‌رود مانند دوران دفاع مقدس با کمک‌های نقدی و جنسی خود به ستاد کمک کنند، متذکر شد: کمک به ستاد عتبات عالیات ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است و امیدواریم بتوانیم بشریت را از دست ظلم استکبار با فراهم کردن زمینه ظهور حضرت امام زمان (عج) نجات دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار