استاندار در جلسه ستاد انتخابات با حضور فرمانداران:
کد خبر: ۱۱۷۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 23 June 2024

شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در گیلان آماده استشرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در گیلان آماده استشرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در گیلان آماده استشرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در گیلان آماده استشرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در گیلان آماده استشرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در گیلان آماده است


استاندار گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری،گفت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات پرشور در استان آماده است.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز (شنبه) در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران و دست اندرکاران انتخابات برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی و تبریک دهه امامت و ولایت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات عامل سرافرازی ایران در جهان است.

وی با تاکید بر عدم ایجاد هیچ خللی در کارها پس از شهادت شهید جمهور، افزود: همه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و مسوولان پای کار هستند و کارها به دقت و با جدیت در استان گیلان نیز ادامه دارد.

*مسوولان با الگوپذیری از شهید رئیسی برای خدمت مردم تلاش کنند

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه با بیان اینکه برای تکریم مقام شامخ شهدای خدمت، باید با تلاش مضاعف و کار جهادی برنامه‌ها را پیش برد، تصریح کرد: شهید جمهور عزیزمان با همدلی و با همه باورهای عمیق دینی، شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند و ایشان یک الگوی تمام عیار مدیریتی برای همگان هستند.

عباسی بیان کرد: همه شاهد بودیم که این شهید بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کارها و برنامه‌ها داشتند و پس از ایشان نیز دکتر مخبر و وزیر محترم کشور و دیگر دولت مردان با چنین نگاهی خود را خادم ملت می دانند.

وی گفت: مسوولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

استاندار گیلان اظهار کرد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در پی کارشکنی بودند اما با عنایت‌ها و هدایت‌های الهی و رهبرهای داهیانه امامین انقلاب، مردم ما همیشه موفق بوده‌اند و این انقلاب در امتداد حرکت پیامبران و انبیای الهی حرکت کرده است.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال متوقف کردن حرکت و شرایط طبیعی انتخابات هستند، بنابراین با شیوه‌ها و روش‌های مختلف بویژه در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی خویش تلاش می‌کنند بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.

* مبنا و پایه کار در انتخابات، منویات رهبری و قانون است

عباسی با تاکید بر اهمیت قانون در انتخابات و با بیان اینکه در انتخابات مبنا و پایه کار منویات رهبری معظم و قانون است و هرآنچه که شرح وظیفه قانونی ماست باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: مسوولان در بحث برگزاری انتخابات امانت‌دار رای مردم هستند و وظیفه تشویق مردم برای حضور حداکثری و مشارکت با بصیرت را برعهده دارند.

وی ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز به یاد شهید عزیز آیت الله رئیسی که جان خود را در راه خدمت به کشور و مردم فدا کرد، با مشارکت آحاد مردم با شکوه تر و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

استاندار گیلان خطاب به فرمانداران تاکیدکرد: از مسئولان استان انتظار دارم که از فعالیت‌ها و تلاش خود در مسیر خدمت به مردم نکاهند و بلکه در زمینه افزایش خدمت رسانی گام بردارند و طرح‌های مصوب شده را زودتر از برنامه زمان بندی به سرانجام برسانند و شهد شیرین خدمت رسانی را به یاد شهید رئیسی به مردم بچشانند.

عباسی تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید ما از درد مردم درد می‌کشید، برای رفع دغدغه‌های مردم شب و روز نمی‌شناخت و همه ظرفیت‌های کشور را برای رفاه مردم و توسعه کشور فعال کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه همچنان مردم از بسیاری از ابعاد شخصیتی و مدیریتی آیت الله دکتر رئیسی و عملکرد دولت سیزدهم که مورد تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است، مطلع نیستند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و همه دست اندرکاران دولت باید به نحو شایسته ای به پاس خدمات ماندگار این شهید عزیز، گزارش عملکرد خدمت صادقانه به مردم را به آحاد جامعه به خوبی منعکس کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار