شهردار خشکبیجار از آسفالت 10 هزار متر از خیابانهای شهید همت؛ نواب صفوی ؛انقلاب ؛و کوچه های مهرنگار؛ و حق مکان خبر داد
کد خبر: ۱۱۷۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 23 June 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان مهندس حسینی ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت اهم فعالیت های شهرداری را با توجه به هدفگذاری انها در چند جهت اولویت دادن به فعالیت های عمرانی بیان کرد.
ایشان ضمن تشکر از وزارت کشور و استانداری و فرمانداری استان به جهت دریافت قیر رایگان اظهار داشتند: در این راستا 70هزار متر آسفالتریزی در معابر و خیابانهای شهر انجام شده است.

آقای شهردار اضافه کردند: که در کنار فعالیت های عمرانی جذب اعتبارات پروژه های کد دار از محل تملک دارایی و تبصره 2 استانی هم مد نظر بود. در این راستا میادین شهر به طور کامل بازسازی شد؛ از جمله میدان شهید محمدی. همچنین آبنمای قدیمی شهر تحت عنوان آبنمای کوثر بازسازی کامل و نورپردازی جدیدی انجام شد.

بلوار سردار سلیمانی که متصل به نوار ساحلی دریای کاسبین بوده به طول600 متر بازسازی و زیرسازی و آسفالت ریزی و جدول پردازی کامل شده که در هفته های آینده شاهد بهره برداری این راه مواصلاتی ارزشمند از جهت توسعه شهری؛ تقویت حضور گردشگران و در نهایت تقویت بنیه اقتصادی شهروندان خواهد بود؛ افتتاح خواهد شد.

شهردار خشک بیجار مسئله پسماند را حیاتی دانست بیان داشت در پی تاکیدات استاندار محترم
در قالب قرارگاهی سعی در فرهنگ سازی یا به عبارتی همکاری شهروندان با شهرداری را نهادینه کردیم. و با مراجعه به مدارس در قالب همایش ها به نتایج خوبی رسیدیم که با توجه به گزارشات مدیریت پسماند استان فعالیت های قابل قبولی بودند اگرچه نیازمند همکاری بیشتری خواهیم بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار