کد خبر: ۹۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 17 September 2015
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از آماده باش اکیپ‌های امدادی و کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با بحران خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌ها احتمال وقوع سیلاب در ۱۱ استان کشور از جمله گیلان وجود دارد.

افشین عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه بر اساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ورود توده هوای خنک همراه با گذر و فعالیت موج تراز میانی جو (ناوه تراز میانی) است که از اواخر پنج شنبه تا شنبه از نیمه شمالی کشور گذر خواهد کرد اظهار داشت: براساس این پیش بینی‌ها احتمال وقوع سیلاب در 11 استان کشور از جمله گیلان وجود دارد.

وی با بیان اینکه براساس تکالیف قانونی از قبل جلسات برگزار شده و تقسیم کارها برای مدیریت بحران انجام گرفته است افزود: اخطاریه‌ها برای دستگاه‌ها و فرمانداری‌های استان ارسال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از آماده باش اکیپ‌های امدادی و کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با بحران خبر داد و گفت: در این فصل بارندگی به‌صورت رگبار است و بنابراین احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.

عزیزی به شهروندان و مسافران توصیه کرد در این مدت از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیرها و نقاط سیل‌گیر خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار