یداله شکری در گفتگو با تابناک:

هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت،مقاومت و ایستادگی است

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت،مقاومت و ایستادگی درمقابل ظلم و ستم است .
کد خبر: ۹۰۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 17 September 2020

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در این هفته باید بتوانیم از صحنه های زیبای دفاع مقدس'و مقاومت های خودجوش ملت و ایثارگری جوانان،نوجوانان وپیران با قدرت ایمان مثل کوه درمقابل استکبار ایستادند را به معرض ظهور برسانیم .

وی افزود:جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تاریخ ماندگار برمقاومت وایستادگی ملت برای حق و عدل و حفظ میهن اسلامی که تاریخ قدرت 'صلابت و ملت ایران است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ و انتقال ارزش های ناب دوران دفاع مقدس به نسل جوان است زیرا هفته دفاع مقدس تاریخ اتحاد 'وحدت و قدرت ایمانی ملتی استوار وپایدار که فرزندان خود را آماده رفتن به جبهه جنگ و عرصه مقاومت می کردندلذا باید کوشش و تلاش نمود شهادت طلبی 'فداکاری های رزمندگان دوران مقدس که با خلوص ایمان و تاسی از اهل بیت (ع)در راه شهادت گام برداشته اند که همچون چراغی روشن گر موجب هدایت جوانان می شود.

شکری تاکید کرد: هفته دفاع مقدس 'هفته شرف 'غیرت 'عزت ملی _ملتی خودشناخته فهیم است.و باید قدر این امتین را بدانیم زیرا تمامی آنرا مدیون شهدا هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار