بهره برداری ۱۲ پروژه برق رسانی در بندر انزلی

کد خبر: ۸۹۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 24 August 2020

 

.معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی گفت: در دومین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

آژانس خبری ریحان:

بابک شکوهی راد در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرستان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت توسعه شبکه آبرسانی شهری کلویر و نویر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه با نظارت معاونت مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب گیلان و امور آبفای بندرانزلی توسط شرکت سازه نیارش پاسارگاد به طول ۱۹۴۷ متر لوله گذاری از سال ۹۸ شروع شد و امسال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

شکوهی راد تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۹۸ میلیون ریال از ماده ۱۱ تامین و با بهره برداری از این پروژه ۳۵۰ خانوار از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: امروز همچنین ۱۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید که این پروژه ها شامل نصب هفت دستگاه ترانسفورماتور، تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار، تعویض پایه های فرسوده، احداث و اصلاح شبکه های ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف بود که در روستای سیاوزان به صورت نمادین افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: افتتاح سه خانه هلال روستایی و همچنین برگزاری میز خدمت توسط بخشداری مرکزی در روستای آبکنار از دیگر برنامه های امروز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار