کد خبر: ۸۹۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 22 August 2020
پورحضرت گفت: همزمان با هفته دولت ۹۵ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۳۸۸ میلیارد ریال در ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 

 

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال 95 پروژه عمرانی با ارزش 388 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات، رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

 

فرماندار ماسال افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های بخش گردشگری، عمران شهری و روستایی، تقویت برق شبکه‌های شهری و روستایی، پروژه‌های حوزه اقتصادی، پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی، مساکن مددجویی و.... است.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و چگونگی برگزاری مراسمات در هفته دولت گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده از شیوع بیماری کرونا در جامعه، در هفته دولت رویکرد برنامه‌ها در شهرستان با کمترین حضور و تشکیل اجتماع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

پورحضرت با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است تصریح کرد: ترویج روحیه امید و بیان واقعیات کشور و نظام با وجود همه تهدیدها و تحریم‌هایی که دشمنان انجام می‌دهند در برهه کنونی امری مهم و ضروری است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولان مروری بر کارنامه یکساله خدمت خودشان داشته باشند خاطرنشان کرد: هفته دولت نمادی یادگار از همدلی، اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی و تداعی‌گر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار