کد خبر: ۸۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 02 September 2015

آستارا - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی آستارا از شناسایی عاملان توزیع گوشت های فاسد پیش از توزیع در رستوران های این شهرستان خبر داد.
[گوشت های فاسد به رستوران های آستارا نرسید]

بهرام پورضرب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 360 کیلوگرم انواع گوشت های فاسد گاو ، گوسفندی و خوراک دام از مبدا شهرستان اردبیل به مقصد شهرستان آستارا به صورت غیربهداشتی حمل می شد که در ایست بازرسی سه راهی قلعه، کشف و به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.
وی با اشاره به این که این مقدار گوشت از دو خودروی سواری پیکان و پرشیا کشف شد، اضافه کرد: متخلفان این گوشت های فاسد را با هدف توزیع در رستوران ها و کبابی ها وارد این شهرستان می کردند که با هوشمندی نیروهای مستقر در ایست بازرسی قلعه، محموله غیرمجاز و فاسد کشف و سپس توسط شبکه دامپزشکی معدوم شد.
پورضرب همچنین از کشف 150 کیلوگرم فیله مرغ عصر دیروز از یک خودروی سواری دیگر در ایست بازرسی قلعه خبر داد و افزود: راننده این خودرو نیز از مبدا اردبیل با هدف توزیع محموله در واحدهای صنفی آستارا قصد ورود به شهرستان را داشت که شناسایی و خوراک فاسد دام معدوم شد.
رییس شبکه دامپزشکی آستارا با تقدیر از همکاری ماموران انتظامی آستارا افزود: ارزش پرونده های تخلف سه راننده حامل گوشت و خوراک دام فاسد 110 میلیون ریال بود که به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی با بیان این که بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی با جدیت ادامه دارد، گفت: در مردادماه امسال در مجموع 472 کیلوگرم انواع گوشت قرمز، مرغ و ضمایم خوراک دامی فاسد و غیربهداشتی از واحدهای صنفی کشف، ضبط و معدوم شد.
پورضرب افزود: در این راستا هشت متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و سالانه پذیرای بیش از شش میلیون مسافر است که حدود یک میلیون نفر از آنان، اتباع کشورهای خارجی بویژه جمهوری آذربایجان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار