رفع تصرف از ۲ هکتار از اراضی ملی فیروزکوه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه از رفع تصرف ۲ هکتار اراضی ملی واقع در پلاک «طارم» این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۷۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 03 August 2019

به گزارش تابناک تهران، جمشید جویباری صبح شنبه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروزکوه افزود: این اراضی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با دستور دادستان شهرستان فیروزکوه بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متصرفان پس از تصرف اقدام به دیوارکشی و قطعه بندی بر روی این اراضی کرده بودند که با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی تمامی دیوار کشی ها و بناها تخریب و این اراضی به حالت اولیه بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: عرصه های منابع طبیعی جزو سرمایه ملی و متعلق به همه نسل هاست که از این رو حفاظت از این عرصه ها از تکالیف و وظایف اصلی مجموعه منابع طبیعی به شمار می آید که به صورت مستمر و دائمی انجام می شود.

وی از عموم مردم درخواست کرد هرگونه تخریب و تصرف به عرصه های ملی را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار