تداوم اجرای طرح ساماندهی ضایعات‌فروشان پایتخت

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تداوم ساماندهی ضایعات‌فروشان پایتخت در راستای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ 10 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی با اشاره به تاکید شهردار تهران به موضوع رصد آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر، گفت: از ابتدای سال جاری، طرح ساماندهی واحدهای فروش ضایعات با عنوان رصد و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در دست اقدام قرار گرفته است و تاکنون واحدهای زیادی شناسایی شده که برای تعدادی از آن‌ها نظریه تعطیلی صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار تهران بر جمع آوری تمامی مراکز خریدو فروش ضایعات و همچنین تمرکز بر بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها ومصوبه سال۹۶ هیئت وزیران با اولویت پلمپ مراکز دارای رای در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تصریح کرد:ساماندهی واحدهای ضایعات فروش در این مرحله با پلمب واحدهای دارای رای و پیگیری آرای واحدهای شناسایی شده در مرحله قبلی همراه است و قرار است تا واحدهای جدید به شرکت معرفی شوند و رصد مستمر برای شناسایی واحدهای جامانده صورت بگیرد.بر اساس این گزارش، مرحله اول طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی‌ از ۱۴ فروردین امسال اجرا شده بود و از ۹ خردادماه نیز، مرحله دوم این طرح آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار