کاهش ۱۷ درصدی جرائم در غرب استان تهران قابل تحسین است

جانشین فرمانده فراجا گفت : کاهش ۱۷ درصدی جرائم در غرب استان تهران قابل تحسین است.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ 22 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا؛ سردار قاسم رضائی جانشین فراجا روز دوشنبه با حضور در انتظامی غرب استان تهران، در صبحگاه انتظامی این فرماندهی حضور پیدا کرد.

سردار "قاسم رضایی" در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: با ظرفیت تعاملی پلیس غرب استان تهران با سایر دستگاه های دولتی، به یاری خدا و تلاش شبانه روزی همکارانم، در انتظامی غرب استان تهران امنیت خوبی برقرار بوده به گونه ای که در چهار ماه گذشته، با کاهش ۱۷ درصدی جرایم و سرقت در غرب استان تهران مواجه بودیم و در عرصه کشفیات و دستگیری ها نیز رشد ۱۶ درصدی کشفیات در مدت زمان گذشته از سال جاری را شاهد بودیم.

سردار رضایی با اشاره به دغدغه مندی شهروندان غرب استان تهران در عرصه جمع آوری معتادان متجاهر تصریح کرد: در این عرصه، اقدامات خوبی توسط پلیس غرب استان تهران صورت گرفته، لکن خواسته شهروندان بیشتر افزایش مدت زمان نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر است که بایستی سازمان های متولی در این عرصه و در جهت پاسخگوئی به مطالبات مردمی، قدم های خوبی بردارند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه به اقدامات پلیس برای ساماندهی اتباع بیگانه اشاره کرده و بیان داشت: جمع آوری و تردد اتباع بیگانه غیرمجاز، از وظایف ذاتی پلیس بوده و توصیه پلیس به افراد و مراکز صنفی، عدم بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل و صنوف است.

وی با اشاره به اینکه مجازات برخی جرائم برای آن بازدارنده نیست، تصریح کرد: مطالبه عموم شهروندان، پلیس و دستگاه قضائی از مجلس انقلابی این است که برای پیشگیری از تداوم وقوع برخی جرائم، مجازات مناسبی برای آنها در نظر بگیرند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشوردر صبحگاه انتظامی غرب استان تهران گفت: فراجا تابع فرمایشات و میدان داری فرماندهی کل قواست و مجاهدان راه خدا برای حفظ جان مردم و آرامش آنها، آسایش خودشان را فدا می کنند و خانواده آنها همواره پشتیبان آنها بوده و مردم نیز قدردان آنها هستند.

سردار رضائی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری فرماندهی انتظامی برای حفظ آرامش مردم در کنار آنها بوده و در حادثه شهادت رئیس جمهوری و برگزاری مراسمات استقبال از پیکر این شهید خدمت، تلاش های موثری برای برقراری امنیت مراسمات توسط پلیس انجام گرفت که به یاری خدا این مراسمات در امنیت کامل برگزار شد.

وی بیان داشت: با عنایت خداوند و همکاری همه دستگاه های متولی، امسال انتخابات در دو مرحله و با امنیت کامل برگزار شد و این بدان معناست که با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری"مدظله العالی" امروز کارکنانانتظامی"مجاهدان فی سبیل الله" هستند.

سردار رضایی تصریح کرد: امروز فرماندهی انتظامی در تقابل با هنجارشکنان با قدرت و اقتدار و در مواجه به امدادخواهان با وقار و مهربانی برخورد دارد و در مسیر امنیت، فراجا شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و ما امروز مدیون شهداء هستیم .

جانشین فراجا با اشاره به اینکه امروز، فرماندهی انتظامی لبیک گوی فرمانده معظم کل قواست، اعلام کرد: لبیک یا حسین"ع"، همان لبیک یا خمینی"ره" و لبیک یا خامنه ای است و ما زیر بیرق ولایت فقیه در حال انجام وظیفه هستیم و به یاری خدا، بسترساز زمینه ظهور حضرت مهدی"عج" خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار