تجمع امت حزب الله در اعلام انزجار از ترور شهید اسماعیل هنیه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

تجمع امت حزب الله در اعلام انزجار از ترور شهید اسماعیل هنیه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) روز چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ 31 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، به مناسبت شهادت مجاهد خستگی ناپذیر و چهره شاخص جبهه مقاومت، شهیدالقدس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی عملیات تروریستی به همین مناسبت و در راستای اعلام انزجار از جنایات رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی، تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم، ظهر امروز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی گلپایگانی و مرثیه خوانی کربلایی سعید عباس زاده برگزار می شود.

زمان: چهارشنبه ۱۰ مردادماه بعد از نماز ظهر و عصر
مکان: شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از سپاه نیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز ( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در خصوص شهادت این فرزند اسلام پیامی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ملت عزیز ایران

رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب به لقاء‌الله پیوست و جبهه‌ی عظیم مقاومت عزادار شد. رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

شهید هنیه سالها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه‌ئی شرافتمندانه بر سردست گرفته و آماده‌ی شهادت بود، و فرزندان و کسان خود را در این راه تقدیم کرده بود. او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.

اینجانب به امت اسلامی، به جبهه مقاومت، به ملت شجاع و سرافراز فلسطین و بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ محرم ۱۴۴۶

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار