۱۲ نفر در یک شرکت هرمی پرند بازداشت شدند

فرمانده انتظامی رباط کریم از انهدام یک شرکت هرمی در پرند خبر داد و گفت: دفتر شرکت‌های هرمی شناسایی و با هماهنگی قضایی ۱۲ نفر از اعضای این شرکت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 11 July 2024

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ تیمور کلانتری روز پنجشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در "پرند" ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی رباط کریم با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۲ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه های آموزشی مربوط به شرکت های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتا از ساکنین خارج استان تهران بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

۱۴۳معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ شدند

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش در شهر با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای این طرح و با هماهنگی مرجع قضائی تعداد ۱۴۳ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار