کشف ۱۰۰ میلیارد ریال لباس قاچاق از مغازه‌ای در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار ثوب لباس قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ 20 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از صد انلاین؛ سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده شمال تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در میدان نوبنیاد تهران دپو و نگهداری شده است.

افشاری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با کسب این اطلاعات اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوزهای اولیه را دریافت کردند. پس از آن در محل این فروشگاه حاضر شده و در جریان بازرسی از آن مشاهده کردند که محل مذکور یک فروشگاه البسه است که مقادیری کفش و پوشاک خارجی در آن دپو شده است. بررسی‌های بیشتر نشان داد که لباس‌های دپو شده در این محل فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و در واقع قاچاق است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل سه هزار و ۳۲۷ ثوب پوشاک و ۲۱۴ جفت کفش کتانی قاچاق محصول کشور ترکیه بود که توقیف شد. کارشناسان ارزش این البسه قاچاق را در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.  

وی افزود: در همین راستا تنیز پرونده قضایی مربوطه از سوی پلیس تشکیل شده و به همراه متهم به دادسرا معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار