کد خبر: ۷۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 15 August 2015


امام جمعه رودسر، شخصیت حضرت معصومه (س) را الگوی تمام دختران جهان دانست گفت: حجاب کریمه اهل بیت (ع) بهترین الگو برای بانوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: اسلام مردم را به کسب روزی حلال، پرهیز از تنبلی، بیکاری و حرام‌خواری تشویق کرده است.

وی تلاش برای کسب روزی حلال را مانند جهاد در راه خداوند توصیف کرد و افزود: لقمه حلال فرزندان را از ارتکاب به گناه باز می‌دارد.

دستجردی با تبریک آغاز دهه کرامت، بیان کرد: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و میلاد امام رضا (ع) پایان این دهه است.

امام جمعه رودسر، شخصیت حضرت معصومه (س) را الگوی تمام دختران جهان دانست و تصریح کرد: میلاد حضرت معصومه (س) روز دختر نامگذاری شده است و حجاب کریمه اهل بیت (ع) بهترین الگو برای بانوان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه سال 69، خاطرنشان کرد: آزادگان پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق وارد خاک ایران شدند.

دستجردی، آزادگان را الگوی صبر و مقاومت برای جامعه عنوان کرد و گفت: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه رودسر به فصل برداشت برنج و آتش زدن کاه و کلش توسط شالیکاران اشاره کرد و یادآور شد: سوزاندن کاه و کلش موجب از بین رفتن حاصلخیزی خاک می‌شود.

وی، آتش زدن کاه و کلش را سبب آلودگی محیط زیست خواند و اظهار کرد: شالیکاران برای حفظ محیط زیست و خاک شالیزارها از آتش زدن کاه و کلش خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار