دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور:

شرایط امروز خوزستان باید در زمان خشکسالی پیش‌بینی می‌شد/ غذا، لباس و چادر به اندازه کافی بین سیل زدگان توزیع شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در زمان خشکسالی و بی‌آبی باید این شرایط را پیش بینی می‌کردند و هم آموزش‌های لازم به مردم داده می‌شد.
کد خبر: ۷۱۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 31 January 2019

محمودرضا پیروی در رابطه با سیل پیش آمده در مناطق مختلف خوزستان، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان بحثی داریم که می‌گوید، زمانی که فردی در اثر تصادف مغزش خونریزی کند دیگر نمی‌توان برای آن کاری کرد؛ شکستن سیل بندها در مناطق سیل‌زده دقیقاً حکم همان خونریزی مغزی است که دیگر نمی‌توان برای آن کاری کرد.

وی با اشاره به بازدیدی که از مناطق سیل‌زده داشت، افزود: طبیعی است زمانی که بدون برنامه سدها باز می‌شود سیل‌بندها شکسته می‌شود و کنترل کردن آن‌ها سخت خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: در زمان خشک‌سالی و بی‌آبی باید این شرایط را پیش‌بینی می‌کردند و هم آموزش‌های لازم به مردم داده می‌شد.

پیروی با اشاره به خدماتی که جمعیت هلال‌احمر به سیل‌زدگان می‌دهد، عنوان کرد: در کلیه مناطق سیل‌زده چادر برپا کردیم تا در این فصل سرد مردم دچار مشکل نشوند، همچنین تعدادی بسته غذایی، پتو و البسه به تعداد کافی و موردنیاز بین مردم توزیع شد.

وی با تأکید بر کمک‌رسانی به مردم بیان کرد: تا زمانی که بحران در مناطق سیل‌زده است جمعیت هلال‌احمر نیز با تمام امکانات در کنار مردم خواهد بود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار