تیمداری فولاد خوزستان در بخش بانوان برای نخستین بار

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از تیمداری در بخش بانوان برای نخستین بار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ 10 July 2024

تابناک خوزستان: هوشنگ نصیرزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه در خوزستان، فوتبال بانوان وجود ندارد، مقرر شد در رقابت‌های لیگ دسته یک زنان کشور تیمداری کنیم.

وی بیان کرد: دختران خوزستانی بسیاری در تیم‌های خارج استان بازی می‌کنند که قرار است از حضور آنها در تیم بانوان فولاد بهره‌مند شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص ورود VAR به فوتبال ایران بیان کرد: فدراسیون قول داده که مسابقات این فصل را حداقل در هشت ورزشگاه با استفاده از سیستم VAR برگزار کند اگرچه برای نصب آن در هر ورزشگاه باید یک میلیون یورو هزینه شود که این مبلغ از طریق وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای جانمایی سیستم VAR در ورزشگاه فولاد هیچ مشکلی وجود نداشته و می‌توان از این امکان بهره‌مند شد. با توجه به هزینه‌های نصب این سیستم، مشخص نیست که نیم فصل اول مسابقات با استفاده از VAR برگزار شود.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که احتمال تغییر در زمان شروع مسابقات لیگ برتر وجود دارد گفت: برای آمادگی بیشتر تیم ملی در مسابقات پیش رو، به احتمال زیاد مسابقات لیگ قبل از بازی‌های تیم ملی و در اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فوتبال بدون هوادار اصلا معنا ندارد افزود: از آنجا که فوتبال یک ورزش ذهنی بوده و نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد، قطعا حضور تماشاگران و حمایت‌های آنها در روند موفقیت یک تیم موثر است.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: همه تیم‌ها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند و هواداران نقش به سزایی در این خصوص دارند لذا کانون هواداران فولاد باید افکار را به سمت موفقیت جهت‌دهی کند.

تیم فولاد خوزستان سابقه ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر و یک دوره جام حذفی فوتبال ایران را در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار