اصلاح ۱۴۶ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی شهر اهواز در مدت سه سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای اصلاح هندسی تمام نقاط حادثه‌خیز ترافیکی شهر اهواز در مدت سه سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ 13 July 2024

تابناک خوزستان: حجت‌الله سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز شهر اهواز اظهار کرد: بر اساس برآورد اولیه‌ای که از گذشته با همکاری پلیس راهور انجام شده بود، ۱۴۶ نقطه حادثه‌خیز در اهواز وجود دارد که باید عملیات اصلاح هندسی در این نقاط انجام شود.

وی افزود: هدف‌گذاری شده است این نقاط در بازه سه ساله رفع شوند و به این منظور باید هر سال اصلاح هندسی تقریبا ۵۰ نقطه انجام شود و امسال حتما ۵۰ نقطه حادثه‌خیز اصلاح خواهند شد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در سال‌های گذشته شاید به سختی در یک سال اصلاح هندسی تنها پنج نقطه انجام شده باشد اما در حال انجام عملیات بسیار گسترده‌ای برای اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز هستیم. 

سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر قرارداد اصلاح هندسی ۳۰ نقطه منعقد شده و کار در برخی نقاط تمام شده و در برخی نقاط در حال اجرا است. کار در برخی نقاط هم هنوز آغاز نشده است. 

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز به صورت جدی در دستور کار است، عنوان کرد: در هفته گذشته آسفالت دوربرگردان میدان شفا در منطقه ۸ تمام شد و آسفالت بخش زیادی از زیر پل سردار هاشمی هم انجام شد. ترمیم و آسفالت بریدگی‌های تقاطع بلوار سپنتا با جاده کمربندی غرب نیز پس از اصلاح هندسی انجام شده است. کار اصلاح هندسی در در دو سمت میدان کارگر هم در حال انجام است و در روزهای آینده عملیات آسفالت انجام می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار