تردد 143 هزار زائر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیش از 143 هزار زائر اربعین روز گذشته از مرز مهران تردد کردند که 101 هزار و 536 نفر از آنها از مرز خارج و حدود 42 هزار نفر نیز وارد کشور شدند.
کد خبر: ۶۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 27 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار کرد:از این تعداد 101 هزار و 536 نفر از آنها از مرز خارج و حدود 42 هزار نفر نیز وارد کشور شدندو  حدود یک هزار و 400 گردشگر خارجی از مرز مهران تردد کردند که 839 نفر از مرز خارج و 556 نفر وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه موج ورود زائران به کشور در حال آغاز شدن است، یادآور شد: در مجموع تا کنون یک میلیون و 100 هزار زائر اربعین از طریق مرز بین المللی مهران راهی عتبات عالیات شدند.

وی به پیش بینی افزایش تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری اشاره کرد و افزود: تدارک کافی برای تامین وسایل نقلیه عمومی برای جا به جایی زائران عتبات عالیات قبل از برگزاری کنگره بزرگ اربعین صورت می گیرد و در این خصوص از ظرفیت سایر استان ها همانند سال های گذشته استفاده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: تمهیدات لازم برای تسهیل خروج و ورود زائران اربعین از گذرگاه مرزی مهران مهیاست، ضمن اینکه نقاط حادثه خیز مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شناسایی شده و تا قبل از اربعین ایمن سازی می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار