استاندار ایلام؛

نرخنامه مصوب کرایه اتوبوس باید در محل پایانه در معرض دید زوار باشد

استاندار ایلام گفت : در تمامی جایگاه‌ها و ایستگاه اتوبوس پایانه شهید رئیسی ( برکت) باید بنر نرخ‌نامه نصب شود چراکه شفاف‌سازی کرایه جزو مطالبات مهم مردم است که باید با آن توجه شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ 18 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  خوشبختانه در اربعین امسال، همه نیروهای فراجا و راهداری استان و کشور خوب پای‌کار آمدند و هرکس که از مرز عبور کرده از خدمات، راه‌ها، تجهیزات و امکانات ابزار رضایت داشته که امید داریم که این رضایتمندی تا پایان اربعین ادامه داشته باشد.

وی افزود :  طی چند سال اخیر، ساختارها ایجاد و اربعین در ایلام نظام‌مند شده و هر نیرو به وظایف خود آشناست‌، این نظام‌مندی نتیجه زحمات شبانه روزی همه دست‌اندرکاران ستاد اربعین است.

استاندار ایلام ادامه داد : در تمامی جایگاه‌ها و ایستگاه اتوبوس پایانه شهید رئیسی ( برکت) باید بنر نرخ‌نامه نصب شود چراکه شفاف‌سازی کرایه جزو مطالبات مهم مردم است که باید با آن توجه شود.

وی طرح کرد : با توجه به اینکه ورود زائران به کشور در حال افزایش است باید تمهیدات لازم برای انتقال زوار به مبدا در کمترین زمان اندیشیده شود.

بهرام نیا یاد آور شد : سال گذشته کنگره بزرگ اربعین بسیار باشکوه برگزارشد و رهبر معظم انقلاب از برگزاری این کنگره رضایت داشتند و به تلاش‌های نیروی فراجا اشاره و از آنها قدردانی کردند که این قدردانی بهترین مدال افتخاری است که برگردن نیروهای خدوم این مجموعه آویخته شده‌است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار