کد خبر: ۵۸۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵ 01 April 2018

تابناک / امام‌جمعه موقت آستارا اگر مسئولین برای وزارت‌خانه‌های خود کالای خارجی خریداری می‌کنند نمی‌توانند کالای تولید داخل را تبلیغ کنند گفت: مسئولین به کارخانه‌های تولید خودروهای ایرانی تسهیلات ارائه می‌دهند، اما سوار ماشین‌های تولید داخل نمی‌شوند به همین دلیل مردم از یک بام و دوهوا بودن ناراحت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه تولیدکنندگان در تولیدات خود باید دقت کنند، زیرا همه مردم دارا نیستند اظهار کرد: اگر کالای تولیدشده کیفیت لازم را نداشته باشد مردم برای خرید آن رغبت پیدا نمی‌کنند.

خطیب جمعه موقت آستارا با اشاره به اینکه تبلیغات در خرید کالای ایرانی خیلی تأثیر دارد تصریح کرد: جوانان ایرانی در بسیاری از رشته‌ها حرف اول را می زندند به همین دلیل از خریدوفروش کالای تولید داخل نباید خجالت بکشیم.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین برای وزارت‌خانه‌های خود کالای خارجی خریداری می‌کنند نمی‌توانند کالای تولید داخل را تبلیغ کنند گفت: مسئولین به کارخانه‌های تولید خودروهای ایرانی تسهیلات ارائه می‌دهند، اما سوار ماشین‌های تولید داخل نمی‌شوند به همین دلیل مردم از یک بام و دوهوا بودن ناراحت هستند.

امام‌جمعه موقت آستارا افزایش درآمد کشور، کاهش قاچاق کالا، مانع خروج ارز از کشور، کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر فقر، بیکاری و طلاق، ارتقای سطح معیشت مردم و جامعه، بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمن و مانع از واردات کالاهای مصرفی را از اثرات مثبت استفاده از کالای تولید داخل دانست.

صالحی با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی قرار داریم خاطرنشان کرد: ملت ایران برای نخستین بار پس از گذشت 50 روز از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت در همه‌پرسی به جمهوری اسلامی رأی 98 درصدی دادند.

وی با اشاره به در پیش بودن 13 فروردین روز طبیعت تصریح کرد: روز طبیعت روز محافظت از طبیعت است درحالی‌که بسیاری از آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌های استان گیلان به طبیعت کشور آسیب وارد کرد و قطعاً عامل این آتش‌سوزی‌ها عوامل انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار