ارائه خدمات روزانه به بیش از 4000 نفر در بیمارستان موقت سرپل‌ذهاب

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات روزانه به بیش از چهار هزار نفر در بیمارستان موقت شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،ایرج حریرچی، اظهار داشت: بیمارستانی که در شهرستان سرپل‌ذهاب برای ارائه خدمت به مردم این منطقه و پس از وقوع زلزله در نظر گرفته شده است، امکان ارائه خدمات در حوزه دیالیز را ندارد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بیمارستان موقت شهرستان سرپل‌ذهاب (بیمارستان شهدا) برای مداوا و ارائه خدمات درمانی، پزشکی و بهداشتی مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: کلینیک تخصصی در این شهرستان فعالیت خود را به‌زودی آغاز می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه این کلینیک باید تا پایان ماه جاری تکمیل شده و به مردم خدمت ارائه کند، گفت: شرایط عادی در منطقه وجود دارد و از سویی شهروندان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، تقاضای بیشتری دارند که این موضوع حساسیت زیاد بخش پزشکی را نشان می‌دهد.

این مسؤول از جمله امکانات و ظرفیت‌های موجود در بیمارستان موقت شهرستان سرپل‌ذهاب را هشت تخت زایمان، امکان دایر کردن 16 تخت برای مداوای بیماران، اتاق‌های عمل جراحی با امکانات پیشرفته و تیم پزشکی، درمانی و بهداشتی مجرب بیان کرد.

حریرچی با تصریح بر اینکه خدمات سی.سی.یو و آی.سی.یو در این منطقه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این مرکز دارای 6 بخش برای پذیرش، بستری و مداوای بیماران است و به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه بیش از چهار هزار نفر مراجع ارائه خدمات می‌گیرند، عنوان کرد: خدمات رادیوگرافی، سونوگرافی، سی.تی.اسکن و رادیولوژی در اختیار مردم قرار گرفته است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار