سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه خبر داد؛

راه اندازی سامانه تلفنی امداد زائر ۳۱۳۸ برای خدمات رسانی به زائران

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات  کرمانشاه گفت: یک خدمت نوین در بحث امدادرسانی تلفنی به زائران اربعین حسینی ایجاد سامانه‌‌ ۳۱۳۸ برای ارائه خدمات بهتر به زائران است.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 10 July 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، فهام مرادپور در نشست خبری روز گذشته (۱۹ تیر ماه)، اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نوع خدمت در این سامانه برای ارائه به زائرین تعریف شده است.
 
وی افزود: در سامانه امداد زائر خدماتی از جمله آدرس تمام مواکب استان کرمانشاه از نقطه ورودی به استان تا مرز خسروی، اطلاعات مرزها، آدرس بیمارستان و صرافی‌های مجاز، اطلاعات حمل و نقل، هماهنگی برای غذا و اسکان، گذرنامه، نظام وظیفه و دیگر خدمات مورد نیاز زائران که زائران می‌توانند با تماس با شماره ۳۱۳۸ از این خدمات مطلع شوند و استفاده کنند.
 
سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه تصریح کرد: با ورود زائران به شهرستان‌های ورودی به استان کرمانشاه یک پیامک حاوی محتوای (کرمانشاه دروازه کربلا است) ارسال خواهد شد و حاوی لینک این سامانه هم است.
 
مرادپور ادامه داد: سامانه امداد زائر پلی بین زائران و مواکب است که شبانه روزی پاسخگوی سوالات و نیازهای زائران است و خدمات مورد نیاز زائران را به سرعت ارائه می‌دهد. 
 
وی عنوان کرد سامانه امداد زائر تا ۱۰ روز پس از پایان اربعین نیز همچنان برای خدمات رسانی به زائران فعال است. 
 
سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه علاوه بر دادن هماهنگی برای غذا و اسکان خدماتی مثل تعمیرکار، یدک‌کش، پزشک و پرستار هم دارد که به صورت رایگان خدمت می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار