نماینده مردم حوزه قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت حوزه انتخابیه

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت مسیرهای منتهی به این شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ 14 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فتح الله حسینی به اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اشاره و اظهار کرد: انتظاری که از وزارت راه داریم آن است که چهار خطه شدن جاده اسلام آبادغرب به قلاجه را در دستور کار قرار بدهد.

وی از اعتبار تخصیص یافته برای پروژه راه آهن اسلام آبادغرب به خسروی ابراز خوشنودی کرد و افزود: اعتبار خوبی در دولت برای این پروژه در نظر گرفته شد، امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه عملیاتی شود و راه آهن منتهی به مرز خسروی به اتمام رسد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس سپس از اتصال جاده چیکان منصوری به جاده اسلام آبادغرب خبر داد و تصریح کرد: این مسیر یک مشکل اساسی در این منطقه بود که اکنون به پیمانکار سپرده شده و پیشرفت خوبی را داشته است.

حسینی از اختصاص اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی جهت روکش آسفالت راه‌های شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب خبر داد و گفت: روکش جاده چله به گیلانغرب، قصرشیرین به سمت گیلانغرب نیز در دستور کار قرار داده شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ها بر آن است که از سه راهی قلاجه به سمت قصرشیرین و از گیلانغرب به سمت قلاجه نیز تحت پوشش ماده ۲۳ قرار گیرد، لذا در این راستا نیز توسط دستگاه متولی قول‌هایی داده شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار