زلزله در شهرستان های فریمان، تربت جام و سرخس خسارت برجای گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون گزارشهایی در خصوص خسارات زلزله و آوار منازل در برخی روستاهای شهرستان های فریمان، تربت جام و سرخس دریافت شده است.
کد خبر: ۴۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 05 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایرنا،حجت علی شایانفر افزود: طبق گزارش های رسیده روستاهای دوقلعه براشک و کارقش بالا در شهرستان فریمان خسارت دیده و خانه ها تخریب شده است.
وی بیان کرد: براساس گزارش اعلامی ساختمانهایی نیز در روستاهای درخت بید، کلاته منار و کلاته حاج علی در شهرستان سرخس نیز تا کنون تخریب شده اند.
شایانفر با بیان اینکه در تربت جام نیز روستای چاه مزار دچار خسارت شده،گفت: بر اساس گزارش فرماندار فریمان در شهرهای سفیدسنگ و قلندرآباد خسارات جزئی به اماکن تجاری و مسکونی وارد شده است.
شایانفر خاطرنشان کرد: گروه هایی راهی مناطق روستایی شده اند و اکیپ های واکنش سریع هلال احمر نیز برای کمک به شناسایی اولیه منطقه و برآورد خسارات به منطقه اعزام شدند.
زلزله ای با شدت 6 ریشتر ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه بخش هایی از چند شهرستان خراسان رضوی را در مرکز و شرق این استان لرزاند.
کانون این زمین لرزه شهر سفیدسنگ، از توابع بخش قلندرآباد شهرستان فریمان است که در 28 کیلومتری فریمان و 100 کیلومتری مشهد واقع است. 
تا زمان مخابره این خبر بیش از 18 پس لرزه نیز در این منطقه گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار