استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

تامین اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی منابع در استان

استاندار خراسان رضوی از جذب ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی منابع در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ 22 August 2024

کمال حسینی- به گزارش تابناک رضوی، استاندار خراسان رضوی در نشست خبری با اشاره به اینکه در استان بیش از بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع، تامین اعتبار شده است، افزود: این تامین اعتبارها از محل مولد سازی در حوزه نگهداری راه در اداره کل راهداری، رفع کمبود فضای آموزشی و درمانی و نگهداری خطوط انتقال شبکه برق انجام شده است.

یعقوبعلی نظری در خصوص تملک دارایی‌ها در خراسان رضوی نیز، گفت: مجموع بودجه ناشی از تملک دارایی‌ها در استان از ابتدای انقلاب تا کنون به عدد ۱۵۰ هزار میلیارد ریال نمی رسد که تامین اعتبار صورت گرفته از طریق مولدسازی در استان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

وی به آغاز عملیات نوسازی ورزشگاه "مهران" مشهد در روزهای آینده اشاره و افزود: در جذب و تامین اعتبار دستگاه‌ها از محل مولدسازی منابع دولتی، جزء استان‌های پیشرو در این خصوص هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سهم مشهد از بودجه هفت هزار میلیارد ریالی زیارت در ۱۴۰۳ چیزی بالغ بر ۶۰ درصد از کل این بودجه خواهد بود.

نظری همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار واحد زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، گفت: این تعداد واحد در مراحل مختلف از پی کنی گرفته تا تکمیل پروژه‌ها قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی افزود: آنچه در سه سال گذشته به عنوان دستاورد شاخص و نهایی دولت سیزدهم محقق شده، ۱۳۹ مساله در چهار حوزه بوده که ناترازی انرژی و کم آبی هر کدام یک کلان مساله است و برای هر یک از این کلان مساله‌ها، اهداف و طرح‌های مختلفی تدوین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار