افتتاح دبستان المهدی نوین در مشهد

آیین افتتاح دبستان المهدی نوین با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون وزیر آموزش و پرورش و فرماندار مشهد مقدس در چارچوب «سه‌شنبه‌های افتتاح» برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ 20 August 2024
به گزارش تابناک رضوی، استاندار خراسان رضوی در  حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: طی شروع کار، ۳۴ کلان مسئله را در استان احصا کردیم، ضمن اینکه ابتدا با کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در استان روبرو‌ بودیم که با پیگیری‌های انجام شده، چهار هزار کلاس محقق شد. بر این اساس؛ پروسه احداث ۵ هزار کلاس دیگر در حال انجام است که با مشارکت دولت و خیرین صورت خواهد گرفت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ارتباط با مباحث حاشیه شهر، قرارگاه حاشیه شهر مشهد و موضوع احداث کلاس‌ها با محوریت فرماندار مشهد مقدس و مدیریت آموزش و پرورش استان فعال بوده و اقدامات در حال پیگیری است.
 
گفتنی است؛ باغ مدرسه المهدی نوین یک مجموعه مهارت محور خیرساز با زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و زیربنای ۳ هزار متر مربع بوده که دارای ۱۲ کلاس ابتدایی، ۲ کلاس پیش دبستانی، آزمایشگاه، کارگاه، نمازخانه، اتاق قصه‌گویی، سایت کامپیوتر، کارگاه ریاضی، کتابخانه، سالن چند منظوره، سایت نجوم و اکتشاف، آشپزخانه و سیستم تهویه مجزا و گردش هوای تازه در کلاس‌های درس است.
 
لازم به ذکر است؛ این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در مدت سه سال احداث شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار