برگزاری مسابقه کتابخوانی«به رنگ آسمان»درایلام

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «به رنگ آسمان» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 21 April 2016
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «به رنگ آسمان» در این استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور»اظهار کرد: این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع «بایسته‌های خانواده از دیدگاه قرآن» برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر 2 هزار نسخه از کتاب به رنگ آسمان در بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در نقاط مختلف شهری و روستایی توزیع‌ شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا 29 اردیبهشت سال جاری هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

چراغی‌پور با اشاره به اینکه برندگان این مسابقه کتاب‌خوانی هم‌زمان به نیمه شعبان سال جاری اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت کتاب مذکور به واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد واقع در مجتمع ارشاد طبقه دوم مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه به 15 نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، آموزش در خصوص سبک زندگی اسلامی و اهمیت داده به بُعد خانواده و آشنایی نسل جوان با دیدگاه قرآن در مورد خانواده بوده است.

گفتنی است، کتاب به رنگ آسمان، تألیف «سید محسن میرباقری» به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با موضوع اسلام و خانواده توسط انتشارات «آهنگ قلم آستان قدس رضوی» منتشر شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار