فاضلی خبر داد: فروش ۳.۵ میلیارد ریالی سینماهای گیلان در اکران نوروزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فروش سه میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریالی فیلم های اکران نوروزی در سینماهای گیلان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 09 April 2016
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فروش سه میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریالی فیلم های اکران نوروزی در سینماهای گیلان خبر داد.

تابناک گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با بیان این که امسال به مناسبت ایام نوروز، هشت فیلم در سینماهای گیلان اکران شده اظهار کرد: «٥٠ کیلو آلبالو»، «آدم باش»، «ابد و یک روز»، «بادیگارد»، «در مدت معلوم»، «شاهزاده روم»، «کوچه بی نام» و «من سالوادور نیستم» در لیست اکران نوروزی سینماهای استان قرار داشتند.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از فیلم های نوروزی امسال، گفت: فیلم های یاد شده در سینماهای گیلان سه میلیارد و ٥٢٠ میلیون ریال فروش داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رکوردشکنی فروش «من سالوادور نیستم» همانند سراسر کشور در این استان، تصریح کرد: این فیلم با فروش دو میلیارد و ٦٦٥ میلیون ریال، رکورددار فروش فیلم های نوروزی در گیلان بوده است.

فاضلی ادامه داد: همچنین فیلم های «ابد و یک روز» با فروش ٣٥٠ میلیون ریال، «٥٠ کیلو آلبالو» با فروش ٢٧٢ میلیون ریال و «بادیگارد» با فروش ١٩٥ میلیون ریال در رده های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه گیلان دارای ١٠ سینما با ١١ سالن در هفت شهرستان است، یادآور شد: سینما ٢٢ بهمن، سپیدرود و میرزاکوچک رشت، دریا آستارا، گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی، زیتون رودبار، طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال، سینماهای فعال استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار