6 پروژه ورزشی استان گیلان در دهه ی فجر به بهره برداری رسید

کد خبر: ۱۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 18 February 2016
تابناک گیلان: همزمان با روزهای مبارک پیروزی انقلاب اسلامی6طرح ورزشی بااعتباری بالغ بر 3میلیارد و صدو هفتادو شش میلیون تومان ودر زمینی به مساحت هفت هزارمترمربع در شهرستان های استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، مسعودرهنما بابیان اینکه اعتبارات این طرح ها در دو بخش استانی و ملی تخصیص یافته است،افزود:سالن ورزشی لنگرود با بودجه 5 میلیارد و ..3میلیون ریال از اعتبارات ملی سود برده است.

وی به دوره تکمیلی نقشه استخرشنا فومن که4میلیارد و610میلیون ریال بمصرف رسانده اشاره کرد وگفت :این طرح ورزشی یکی ازالزامات توسعه و غنی سازی اوقات فراغت مردم است که خوشبختانه به میمنت دهه مبارک فجر در شهرستان فومن مورد بهره برداری قرارگرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان احداث چمن مصنوعی در شهرستان انزلی را در اقلیم پرباران گیلان ضروری دانست وافزود :این طرح عمرانی هدیه ای از سوی دولت تدبیر به ورزشکاران و مردم ورزشدوست شهرستان انزلی می باشد.

وی یادآورشد:این زمین ورزشی با اعتبار3 میلیارد و700 میلیون ریال و مساحت 2هزار و 500 به بهره برداری رسید.
رهنما سپس از روند تکمیل سالن تختی صومعه سرا گفت و افزود:این سالن ازمحل اعتبارات استانی وبامبلغ 6 میلیارد و 900میلیون ریال تکمیل شده است.
این مدیر ورزشی در ادمه به احداث سالن وزنه برداری رودسر که 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار داشته اشاره کرد و گفت :سالن مذکور در زمینی به مساحت 200 متر مربع در سال جاری راه اندازی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تکمیل طرح ورزشی احمدسرگوراب شفت را که از سال 86 شروع شده بود از دیگر عملکردهای قابل تقدیر واحد فنی اداره کل ورزش و جوانان ارزیابی کرد و گفت :این پروژه با اعتبار 8میلیارد و550 میلیون ریال در زمینی به مساحت 1 هزار و191 متر مربع مورد بهر ه برداری قرار گرفت.
وی با یاد آوری این نکته که هم اکنون30پروژه ورزشی در سطح استان گیلان به صورت نیمه تمام وجود دارد ،گفت :برای تکمیل و بهره برداری ازاین پروژه ها بیش ا ز93میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا به بهره برداری برسد.
رهنما روند توسعه فضاهای ورزشی را با مشارکت بخش خصوصی و خیرین ورزشکار رو به رشد ارزیابی کرد و افزود:با افتتاح 6 پروژه ورزشی دردهه فجر و افزایش هفت هزار متر مربع بر فضاهای ورزشی استان گیلان، سرانه ورزشی استان هفتادو شش صدم متر مربع برای هر نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار