وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم به هر دلیلی در مسایل داخلی مشکلات عدیده ای دارد و بخش اعظمی از وقت دولت صرف برجام شده است ابراز امیدواری کرد: در زمینه حل مشکلات داخلی دولت بتواند اقدامات اساسی انجام دهد و در این زمینه جای کار بسیاری وجود دارد.
کد خبر: ۱۷۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 13 February 2016
تابناک گیلان: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سابق اعتقادی به عقاید و تفکرات دیگران و تضارب افکار نداشت و هر نقدی را دشمنی تلقی می کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: دولت یازدهم وعده های قابل توجهی از جمله ایجاد آزادی های مشروع و توسعه این آزادی ها را در چارچوب قانون داد که طبیعتا ایجاد این آزادی ها نیازمند وجود احزاب قوی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود احزاب قوی نیاز به زیر ساخت هایی از جمله خانه احزاب دارد و با توجه به احیای این تشکل در دولت یازدهم امیدواریم  خانه احزاب بتواند به دور از تندروی ها و با رعایت تمام مصالح نظام و در چارچوب قانون حرکت کند و با آرامش خاطر فعالیت کند و نسبت به مسایل مختلف نقد منصفانه داشته باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: عدم وجود تفکرات حزبی موجب بالا بودن هزینه های سیاسی کشور است در انتخابات کاندیداها  به دلیل اینکه تفکرات حزبی حاکم نیست با شعارهای فردی و هزینه های شخصی فعالیت می کنندبنابراین امیدواریم دولت یازدهم بتواند احزاب را به صورت جدی فعال کند و احزاب نیز به صورت قانونمند به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم به هر دلیلی در مسایل داخلی مشکلات عدیده ای دارد و بخش اعظمی از وقت دولت صرف برجام شده است ابراز امیدواری کرد: در زمینه حل مشکلات داخلی دولت بتواند اقدامات اساسی انجام دهد و در این زمینه جای کار بسیاری وجود دارد.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: دولت گذشته اعتقادی به وجود احزاب نداشت و خودش به عنوان حزب عمل می کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سابق اعتقادی به عقاید و تفکرات دیگران و تضارب افکار نداشت و هر نقدی را دشمنی تلقی می کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
زمان احمدی نزاد کجا بودید؟ الان که رفته شما شیر شده اید؟ آن زمان همش ببه و چهچه می کردید الان که نیست طرف دار روحانی شده اید فردا که روحانی برود بر علیه روحانی سخن می گوید واقعا خجالت نمی کشید؟
bahar3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
صدتای شما,یکی احمدی نژاد نمی شوید,اینه که هیچ کاری ازدستتان بر نمی آید وبرای اینکه خوداقناعی کنید اسم آن بنده مخلص خدارامیآورید وقربانی میکنید واین درحالی است که مردم نه شما راقبول دارند ونه عملکرد شمارا ,شما آن یاور محرومان رامتهم به پوپولیست بودن کردید میکنید ولی همه اعمال ورفتارتان پوپولیستی است با این وجود مردم پشیزی شماراقبول ندارند اما برای وجود احمدی نژاد بومیکشند ودنبالش میروند,شما برخوردمردم با اورامقایسه کنید با برخورد مردم بارییس دولت راستگویان,شماها که جای خوددارید ,مردم همه شان ازشما فراری هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار