رئیس دیوان عدالت اداری کشور در همایش 9 دی گیلان ؛
تابناک گیلان: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری کشور، امروز ( 9 دی ) در همایش 9 دی که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد اظهارکرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و پشتیبانی آنان از نظام است که موجب شده انقلاب اسلامی با گذشت ۳۶ سال همچنان پابرجا بماند.
کد خبر: ۱۵۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 30 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری کشور، امروز ( 9 دی ) در همایش 9 دی که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد اظهارکرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و پشتیبانی آنان از نظام است که موجب شده انقلاب اسلامی با گذشت ۳۶ سال همچنان پابرجا بماند.

 

وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار استان گیلان در حماسه 9 دی از دیگر استان‌ها پیشی گرفتند گفت: مردم گیلان هفتم و هشتم دی زودتر از دیگر استان‌ها جهت حمایت از ولایت بر علیه دشمنان به پا خواستند.

 

این مقام مسئول به آیاتی از قرآن اشاره و اذعان کرد: در قرآن، آیه‌های بسیار عمیق برای سازندگی امت اسلامی است و راه را به انسان نشان خواهد داد.

 

حجت الاسلام منتظری افزود: عبادت در راه غیرخدا باطل است، حج، پرداختن زکات و خمس و ... اگر با قصد ریا باشد باطل خواهد بود و در زمینه قیام، قیامی موثر است که الهی باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم ( صلی الله علیه والله )  برای هدایت انسان‌ها، حل مشکلات و چالش‌ها در راه خدا گام بر می‌داشت که متاسفانه اطرافیانش وی را دیوانه و مجنون سائل می‌پنداشتند که خداوند در آیات قرآن بدان اشاره کرده است.




این مقام مسئول اذعان کرد: سوره سبع ارتباط مستقیمی با 9 دی دارد چرا که مردم ایران اسلامی با فکر و اندیشه، فرصت را غنیمت شمرده و به موقع در صحنه حاضر شدند اگر این حضور مردم نبود پایه نظام خدشه‌دار می‌شد.

 

رئیس دیوان عدالت اداری کشور اظهار کرد: ریشه توطئه‌های دشمن در سال 88 بسیار است که همه اطلاعات را به سمع مردم رساندن مشکل است چرا اگر این اطلاعات فاش شود موجب سوء استفاده دشمنان اسلام و کشور خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست، نقشه‌های شومی را جهت براندازی نظام کشیده بودند که خوشبختانه با حضور بابصیرت و آگاهانه مردم، توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: دشمنان حساب شده و دقیق اقدام کرده بودند و همه مهره‌های براندازی نظام را با فکر و اندیشه تهیه کرده بودند که با توکل الهی و حضور و حمایت مردم توطئه 88 دشمنان به ثمر نرسید.

 

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: در انتخابات سال 88 یکی از نامزدان ریاست جمهوری در مصاحبه با رسانه‌ها خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و بعد از شمارش صندوق‌ها، نتیجه برعکس شد و این خود زمینه فتنه 88 را رقم زد.

 

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: دشمنان تقلب در انتخابات را بهانه قرار داده و برخی از عوامل بی‌فکر داخلی با همکاری غرب، به خیابان‌ها ریختند و با آتش کشیدن و تخریب، فتنه 88 را رقم زدند.

 

وی تصریح کرد: فتنه گران داخلی در عاشورای سال 88 که مصادف بود با 6 دی، علیه اسلام و نظام به خیابان‌ها ریختند و روز عاشورا را هدف توطئه‌های شوم خود قرار دادند.

 

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی و حتی افرادی که مسلمان نیستند ارادت خاصی به ابا عبدالله حسین( علیه السلام ) و قیام عاشورا دارند و  امام حسین ( علیه السلام) را سرمنشاء تمام زندگی خود می‌دانند.

 

وی تصریح کرد: کار توطئه گران سر سپرده و بدبخت به جای رسید که به حریم ابا عبد الله و روز عاشورا اهانت کردند و مردم نتوانستند اهانت به خاندان ائمه اطهار(علیهم السلام) را  تحمل کنند و خودجوش علیه این فتنه گران قیام کردند.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: درس‌ها و عبرت‌های روز عاشورا دو زاویه قابل توجه برای بشریت است.

 

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: 9 دی برای نسل جدید و آیندگان می‌تواند درس عبرت باشد چرا که امکان بروز چنین حادثه‌ایی در آینده نیز وجود دارد و می‌بایست در جهت آگاهی رسانی و افزایش بصیرت در جامعه بیش از پیش بکوشیم.

 

وی تصریح کرد: حضور مردم در موقعیت‌های حساس کشور، خاموش شدن آتش فتنه، نقش ولایت پذیری مردم و نقش جایگاه ولی فقیه در نظام جمهور اسلامی از جمله مهمترین درس‌های 9 دی به عموم  مردم است.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: تروریست‌ها و آمریکا درصدد براندازی اسلام در جهان هستند چرا که اسلام با منافع آنها در تضاد است اگر اسلام دینی بود که با منافع آنها در تضاد نبود این چنین دشمنی نمی‌کردند.

 

وی در ادامه افزود: اسلام آل سعود و ... با منافع آمریکا و اسرائیل در تضاد نیست و آنان از منافع این کشورها حمایت می‌کنند.

 

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: امروز دشمنان ارزش‌های دینی ما را هدف قرار داده‌اند و با تهاجمات فرهنگی در صدد براندازی نظام اسلامی هستند.

 

رئیس دیوان عدالت ادای کشور خاطرنشان کرد: مسئولان و روحانیون، بسیجیان و فرهنگیان هوشیار باشند و جوانان و نوجوانان را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار