کد خبر: ۱۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 25 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ برتر مردان کشور در رشت برگزار می شود .

رئیس هیات اسکواش استان گیلان روز چهارشنبه گفت : دور رفت از رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ برتر مردان کشور ، از روز پنجشنبه هفته جاری پنجم آذر ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت آغاز خواهد شد .
محمدرضا فرمند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این دوره از رقابت ها ، 30 بازیکن این رشته در قالب شش تیم برتر از استان های مختلف کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت .
وی اظهار کرد : هر یک از تیم های حاضر در رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ برتر مردان کشور ، در مرحله رفت این دوره از مسابقات ، دو دیدار برگزار خواهند کرد که تیم برنج سفره گیلان نماینده این استان در این مسابقات ، به ترتیب با تیم های ایران رادیاتور تهران و مناطق نفت خیز آبادان روبرو خواهد شد .
وی ادامه داد : دور رفت از رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ برتر قهرمانی کشور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه خواهد یافت و دور برگشت این مسابقات نیز ماه آینده برگزار می شود تا تیم های برتر این دوره از رقابت ها شناخته شوند .
رئیس هیات اسکواش استان گیلان خاطرنشان کرد : رقابت های اسکواش قهرمانی لیگ دسته اول دختران منطقه شرق کشور و رقابت های اسکواش قهرمانی دختران لیگ برتر کشور نیز هفته گذشته به میزبانی استان گیلان در شهرستان رشت برگزار شده بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار