دو خبرانه تابناک گیلان (22+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که بیست و دومین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 04 November 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که بیست و دومین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


مزاحمت برای یک بانوی گیلانی در لاین

تابناک گیلان: سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانمی 30 ساله مبنی بر اینکه فردی ناشناس در لاین با ارسال محتوای غیر اخلاقی و مطالب ناروا ، مزاحم وی می شود،  موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل مزاحمت شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی كه مردی 30 ساله اهل تهران و ساکن کیاشهر بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد .
مزاحم خانم  گیلانی در
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت:با توجه به ادله دیجیتال كشف شده متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از حدود 5 ماه پیش با هویت زنانه به گروهی که شاکیه در لاین عضو آن بود نفوذ کرده سپس با ارسال محتوای غیر اخلاقی و مطالب ناروا موجب اذیت و آزار وی شده،اعتراف و انگیزه خود را از این کار، غیر اخلاقی عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه غریبه های آنلاین در فضای مجازی، قابل اعتماد و اطمینان نیستند و افراد آنلاین ممکن است آن شخصی که خودشان را معرفی می کنند، نباشند،از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش نمایند.





تابناک گیلان: داماش، این بازی را توی زمین نباخت. بازنده ها، آن بیرون نشسته بودند. روی صندلی های محکم مدیریتی. روی صندلی های بی ترحم.

آی اسپرت نوشت: آن روزها رفتند. روزهای صف کشیدن آدم ها در مرکز شهر، برای ورود به ورزشگاه کوچکی که درست روبروی بیمارستان و کنار دانشگاه قرار گرفته تا ثابت کند فوتبال در رشت، به زندگی و مرگ پیوند خورده است. روزهای سالم سرشار فوتبال رشت تمام شدند تا لبخند و هیجان دیگر سرگرمی آدم های شهر نباشد. داماش، این بازی را توی زمین نباخت.بازنده ها، آن بیرون نشسته بودند.

به-بهانه-تغییر-نام-دوباره-داماش-بارانِ-اسیدی

روی صندلی های محکم مدیریتی. روی صندلی های بی ترحم.

برای چندمین بار از بدو حیات تیم اول شهر رشت، نام این تیم قرار است تغییر کند. این بار از داماش، به «شهر باران» و ظاهرا هیچکدام از تصمیم سازها متوجه نیستند که با هر تغییر نام، بخشی از هویت تیم را از آن جدا می کنند. مدیرانی که در سخت ترین روزهای داماش، تیم را تنها گذاشتند، حالا مشغول سهم خواهی از تیم نیمه جان فوتبال رشت هستند.

 تیمی که حالا در روزهای فراموش شدگی در سطح اول فوتبال ایران، هنوز هم سکوهای عضدی را ملتهب می کند.

ابرهای آسمان عضدی انگار توی همه این ماه ها، باران اسیدی ریخته باشند روی سر رویاهای عشقی های فوتبال رشت. وقتی حجم رنگ و آرزو از فوتبال شهر پرکشیده و ملت، عادت کرده اند به آرزوهای آسانسوری و خو گرفته اند به تغییر نام های هر ساله و خیال مدیران شهری از تیم نداشتن در لیگ برتر راحت شده، دیگر همه خوب می دانند که در داماش، هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد. آن روزها رفته اند و شاید دیگر هیچوقت برنگردند.




ماجرای غش کردن نقوی حسینی به سمت پایداری ها به گفته نماینده رشت

تابناک گیلان: غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اعلام خبر موافقت لغو عضویت سیدحسین نقوی حسینی از فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در جریان تشکیل کمیسیون برجام،‌ آقای نقوی‌حسینی با رای فراکسیون رهروان در این کمیسیون حضور یافت و طبیعتاً‌ از ایشان انتظار می‌رفت بیش از این نظر اعضای فراکسیون رهروان را در کمیسیون برجام مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: به هر حال آقای نقوی‌حسینی بنابر تشخیص شخصی‌شان به‌گونه‌ای دیگر عمل کردند و پس از ادامه این رویکرد در جریان حضور رئیس سازمان صداوسیما در جلسه فراکسیون رهروان، این تصمیم اتخاذ گردید.

چرخش نقوی‌حسینی به طرف جبهه پایداری باعث لغو عضویتش از رهروان ولایت شد

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به این سوال که آیا خبر درگیری لفظی بین بهروز نعمتی و وی در جلسه‌ای که فراکسیون رهروان میزبان آقای سرافراز بود، صحت دارد، گفت: درگیری لفظی خاصی نبود. در آن جلسه هنگامی که آقای نعمتی درحال صحبت و انتقاد از عملکرد صداوسیما بود، آقای نقوی‌حسینی ناگهان صحبت وی را قطع کرد و مدعی شد که انتقاد از صداوسیما در بازتاب جلسات کمیسیون برجام و مسائل دیگر درست نیست و صداوسیما عملکرد خوبی داشته و آقای نعمتی هم از او خواست اجازه دهد صحبت‌هایش را تمام کند و بعد از صداوسیما دفاع کند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد:‌ مجموع صحبت‌ها، اظهارنظرها و نحوه برخورد آقای نقوی‌حسینی موجب رنجش خاطر آقای نعمتی و دیگر اعضای فراکسیون رهروان شد.



جعفرزاده ایمن‌آبادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کدورت خاطر نقوی‌حسینی از فراکسیون رهروان ارتباطی به از دست دادن جایگاه سخنگوی کمیسیون امنیت دارد، گفت: فکر می‌کنم همه این عوامل دست به دست هم داد. به‌طور کلی چرخش آقای نقوی‌حسینی به سمت جبهه پایداری در این تصمیم فراکسیون رهروان تاثیرگذار بود و نهایتاً منجر به تصمیم شورای مرکزی مبنی بر لغو عضویت وی گردید.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار