مروج‌های بی‌عفتی در فضای مجازی اردبیل دستگیر شدند

معاون دادستان مرکز استان اردبیل گفت: چندین بلاگر که با فعالیت های خارج از عفت و موازین اخلاقی در فضای مجازی به دنبال ترویج فساد بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ 17 September 2024

به گزارش تابناک - اردبیل، مرتضی طاهری‌فرد معاون دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری و بازداشت چندین بلاگر که بدون رعایت مسائل اخلاقی و موازین شرعی و قانونی با تولید محتوا موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و ترویج فساد را فراهم می‌نمودند خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی گشت سایبری دادستانی و تشدید نظارت بر عملکرد ضابطین مرتبط با جرایم فضای مجازی و تاکیدات صورت گرفته برای واکنش سریع دراین عرصه، هشدار داد: بنابه دستور دادستان مرکز استان برخورد با هرگونه اقدامات مخل امنیت روانی مردم در فضای سایبر و محتوا‌های مجرمانه مانند ترویج فساد و فحشا عبرت آموز و بدون اغماض است.
 
طاهری‌فرد همچنین از شناسایی و پلمب یک کافه در اردبیل که به عنوان محلی برای ارتباطات مختلط و ناسالم افراد تبدیل شده بود، خبر داد.
 
معاون دادستان اردبیل از عموم مردم خواست؛ هرگونه مستندات و اطلاعات خود از جرایم فضای مجازی را از طریق کانال اطلاع‌رسانی و ارتباطی دادستانی در پیام‌رسان ایتا به آدرس: dadsaraard@ اعلام دارند.
مروج‌های بی‌عفتی در فضای مجازی اردبیل دستگیر شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار