تکمیل موزه دفاع مقدس اردبیل نیازمند ۴۰۰ میلیارد است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تکمیل فاز دوم موزه دفاع مقدس اردبیل نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ 16 September 2024

به گزارش تابناک - اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تکمیل فاز دوم موزه دفاع مقدس اردبیل نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تأمین می‌توانیم تا بهمن ماه امسال کل پروژه را آماده بهره‌برداری نهایی بکنیم.
 
وی افزود: عملیات اجرایی و احداث موزه دفاع مقدس اردبیل که از اوایل سال ۱۳۹۵ شروع شد و تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است، در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی اظهار کرد: اغلب کار‌های عمرانی این مجموعه انجام شده و فقط دستگاه‌ها و تجهیزات مانده است که در صورت تامین منابع این تجهیزات هم در محل مد نظر نصب و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
 
واحد با تقدیر از همکاری شهرداری اردبیل، خاطرنشان کرد: بهسازی و زیباسازی محوطه پیرامون مجموعه موزه فرهنگی هنری دفاع مقدس استان را نیز اگر به عنوان فاز سوم در نظر بگیریم، با تأمین اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریالی می‌تواند به سامان رسیده و کل مجموعه از حیث عمرانی و زیباسازی تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار