اعزام ۶۷ دانش‌آموز هلال احمر خراسان‌جنوبی به اردوی «شکرانه»

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۶۷ نفر از اعضای مجتمع دانش آموزی هلال احمر استان به اردوی شکرانه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷ 16 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان جنوبی»، محمدعلی کاوسی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز بهره‌گیری از ظرفیت جوانان می‌تواند گره‌گشای مشکلات کشور باشد.

وی با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر همراهی و یاری جوانان اولویت هلال احمر است، اظهار کرد: با توجه به ابعاد ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به جوانان، هلال احمر نگاهی ویژه به این قشر دارد و از توانمندی‌های آنها استفاده می‌کند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: مجتمع های دانش آموزی هلال احمر واحدهایی چند منظوره برای حمایت و پشتیبانی از نوجوانان و جوانان مستعد روستایی بوده که به دلیل فقر و محرومیت محل زندگی، امکان دستیابی به مراکز آموزش را نداشته‌اند.

کاوسی ادامه داد: این دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم، دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی امداد را می‌گذرانند تا در هنگام بروز حوادث به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه «اردوی شکرانه» ویژه اعضای مجتمع های دانش آموزی هلال احمر است، گفت: در خراسان جنوبی ۹۳ دانش آموز در دو مجتمع قاین و زیرکوه مشغول به تحصیل هستند. 

کاوسی از اعزام ۶۷ نفر از اعضای مجتمع دانش آموزی هلال احمر استان به اردوی شکرانه خبر داد و گفت: این اردو از ۲۶ تا ۳۰ شهریور در بندر انزلی برگزار می شود.

بنا به گفته وی، این اردو در راستای حمایت و پشتیبانی از فرزندان مستعد مناطق کم برخوردار و با هدف ارتقا آمادگی روحی و روانی دانش آموزان، تقویت معنویت و روحیه کمک به هم نوع در میان اعضای مجتمع‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار