برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲ 16 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت الله کریمیان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به برگزاری این تعداد برنامه در استان در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای استان استان برای برگزاری باشکوه این هفته، همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های کیفی با محوریت مردم و در راستای تبیین فرهنگ دفاع مقدس، یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور، یادواره شهدا، جشنواره های ورزشی بومی محلی، آیین آبروی محله افتخار کوچه‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی، پیاده‌روی خانوادگی، محافل انس با قرآن، شب‌های شعر و خاطره و گردهمایی بزرگ بسیجیان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن در جامعه اشاعه پیدا کند، ابراز کرد: دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان شجاع و دلیر حاضر در جنگ تحمیلی نقطه شروع توانمندی و توسعه کشور بود و هم اکنون نیز عاملی برای اثبات توان و قدرت ایران در سطح منطقه و جهان است.

مدیرکل حوزه استانداری ایلام، نیز بر مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برنامه های متنوع فرهنگی در استان برای این هفته تدارک دیده شده است.

امیرحسین بهرامی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید تلاش کرد که نسل جوان و اقشار مختلف مردم حضور چشم‌گیری داشته و برای هر قشری از جامعه نیز برنامه‌ریزی مناسبی در راستای توسعه فرهنگ دفاع مقدس داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست بیان کرد: ۱۴ برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

محمد رحیمی اضافه کرد: میهمانی لاله ها در مزار شهدای صالح آباد، برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت در چرداول، انجام ۳۰۰ دیدار با خانواده های معظم شهدا، برنامه های فرهنگی و هنری، غبارروبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های بنیاد شهید در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار