میزان تقاضای استان برای سفر به تهران و تعداد اتوبوس ها مدیریت شود

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام گفت : نیاز استان برای پاسخگویی به حمل و نقل مسافر در استان حداقل ۱۲ دستگاه اتوبوس است که تلاش می‌شود که میزان تقاضای استان برای سفر به تهران و تعداد اتوبوس مدیریت شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 15 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور بیان داشت :  سال گذشته ۲۴ دستگاه اتوبوس در استان در راستای ارائه خدمات به مسافران وجود داشت که از این تعداد هشت دستگاه اتوبوس به بهانه‌های مختلف و فرسودگی توسط مالکان فروخته شده و هم اکنون ۱۶ دستگاه در شهر ایلام به عنوان ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای بین شهری وجود دارد که این تعداد جوابگوی حجم تردد مسافران در این ایام نیست.

وی افزود : همواره در روزهای پایانی تابستان و تعطیلات و آغاز فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، تقاضای سفر در استان از طریق ناوگان اتوبوسی به تهران افزایش می‌یابد.

چشمه خاور ادامه داد : از طرفی تعداد زیادی از زوار و مسافران در این روزها، از کشور عراق برمی‌گردند که متقاضی سفر به تهران از طریق ناوگان اتوبوسی هستند و همین امر نیز موجب ایجاد مشکلاتی در موزه حمل و نقل مسافر در استان می‌شود.

وی تاکید کرد : تلاش شده است که از ناوگان اتوبوسی مهران و ناوگان کشوری و ظرفیت دستگاه ها و شرکت های مختلف برای جابجایی مسافر در مرکز استان استفاده شود و از ون و میدل باس برای تردد مسافران در مرز مهران استفاده شود که برای این امر هم فراخوان لازم داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام یاد آور شد : مرز مهران، مرز بین‌المللی است و باید این نکته نیز مورد توجه مسئولان و مدیران حوزه حمل و نقل کشور قرار گیرد و در راستای حل مشکل کمبود ناوگان اتوبوسی، این استان را حمایت و مورد توجه قرار دهند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار