همزمان با سراسر کشور برگزار صورت گرفت؛

اعزام کاروان تجهیزات آموزشی به چهارده شهرستان و منطقه آموزشی در استان ایلام

صبح امروز دوشنبه 26 با حضور جمعی ازخیرین مدرسه ساز و مسئولین استانی و مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران و نمایندگان مناطق چهارده گانه آموزشی استان کاروان تجهیزات هنرستانی و آموزشی به صورت همزمان با سراسر کشور به مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان ارسال گردید.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 16 September 2024

 

به گزارش تابناک ایلام ؛  صبح امروز دوشنبه 26 با حضور جمعی ازخیرین مدرسه ساز و مسئولین استانی و مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران و نمایندگان مناطق چهارده گانه آموزشی استان کاروان تجهیزات هنرستانی و آموزشی استان ایلام به صورت همزمان با سراسر کشور به مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان ارسال گردید. 
 
در این راستا؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تحهیز مدارس استان در این خصوص اظهار داشت: کاروان تجهیزات هنرستانی به ارزش 210 میلیارد ریال تهیه شده که این کاروان ها به صورت نمادین و تنها شامل بخشی از امکانات تامین شده برای مناطق می باشد و این ارسال تجهیزات ادامه دار خواهد بود. 

 وی همچنین عنوان کرد در راستای شاداب سازی مدارس و آماده سازی زیرساخت فضاهای آموزشی از جمله تعمیر سرویس های بهداشتی، آسفالت و عایق رطوبتی مدارس بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته اقدامات موثری صورت پذیرفته است. 

حمره،  ابراز امیدواری کرد، که در طول سال تحصیلی نیز نیازمندیهای مناطق و مدارس با تمام تلاش و به صورت ادامه داری مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار