برگزاری دوره های مهارت افزایی در راستای افزایش اشتغال در استان

مدیر دفتر ارتباط با جامعه در صنعت دانشگاه ایلام گفت : برگزاری این دوره ها می تواند در راستای افزایش شانس اشتغال، کاهش فاصله مهارت، پاسخ مثبت به تغییرات بازار کار و ارتقا رضایت شغلی بسیار مثمر ثمر باشد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ 17 September 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بیاتی بیان داشت : امروزه همگان به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستند و این موضوع در جوانان و همچنین قشر تحصیلکرده بیش از پیش به چشم می خورد. 

 وی افزود : نکته ی حائز اهمیت دقیقا همین‌جا است که این دوران بهترین زمان برای یادگیری هر مهارت و علمی است، زیرا در این زمان ذهن انسان از خلاقیت و کارکرد خوبی برخوردار است و آمادگی برنامه ریزی برای آینده ی شغلی فرد را نیز دارا است.

بیاتی ادامه داد : در امور طرح و توسعه اولین قدم برای کسب مهارت افزایی این است که مهارت‌ها را به ‌خوبی شناسایی کنیم و در پی کسب آن قدم های اساسی برداشت و به آموزش های عملی پرداخت.

 وی تاکید کرد : این مقام مسئول گفت: با وجود اینکه مهارت های مورد نیاز به دو دسته ی تخصصی و عمومی تقسیم می شوند، ضروری است در کنار آموزشهای دانشگاهی، فارغ التحصیلان در قالب دوره های مختلف که توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با همکاری دانشگاه ایلام برگزار می شود، شرکت کرده و به افزایش سطح مهارتی خود بپردازند.

 مدیر دفتر ارتباط با جامعه در صنعت دانشگاه ایلام یاد آور شد : دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به دنبال کلاس‌های مهارت آموزی و فنی حرفه‌ای در رشته‌های مختلف رفته و در جهت افزایش مهارت های تخصصی لازم در رشته خود قدم بردارند. 

 وی خاطرنشان کرد : این جلسه در راستای افزایش مهارت های دانشجویان در رشته های مختلف با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام تدارک دیده شده است تا دانشجویان در ارتباط مستقیم با این مرکز آموزشی به ارتقا افزایش مهارت های خود دست یابند./ع

 

بیشتر بخوانید :

برچسب ها: مهارت افزایی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار