استاندار ایلام؛

مدیران اجرایی با همکاری بانک‌ها برای تکمیل طرح‌های مسکن ملی تلاش کنند

استاندار ایلام گفت : طرح‌های طرح ملی نهضت مسکن، نباید در مراحل پایانی تکمیل متوقف شود و زیرساخت‌های ضروری نظیر انشعاب آب، برق و گاز، نصب آسانسور و راه دسترسی برای این واحدها در اولویت باشد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ 15 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا نسبت به عدم تکمیل و افتتاح ۶۰۰ واحد مسکن نهضت ملی در این استان انتقاد کرد و خواستار تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها شد

وی افزود :  تا پایان هفته جاری مشکل انشعاب آب واحدهای طرح ملی نهضت مسکن تعیین تکلیف و طبق قانون، انشعاب زیرساخت‌های ضروری آب، برق و گاز تا درب منازل کشیده شود.

بهرام نیا  خواستار تعامل متقابل بین متقاضیان مسکن ملی نسبت به آورده معین و بانک‌ها برای آزادسازی اقساط و پرداخت تسهیلات شد و نسبت به برگزاری یک جلسه با حضور بانک‌های عامل، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و معاون عمرانی استانداری برای بررسی و رفع موانع تسریع در ساخت مسکن ملی متقاضیان تاکید کرد.

وی ادامه داد : واحدهای مسکونی خودمالکی در قالب طرح ملی نهضت مسکن، یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران مرتبط قرار گیرد که به طور قطع، توجه به این موضوع باعث نوسازی بافت شهری و کاهش بافت مناطق فرسوده خواهد شد و زمینه ساز زیباسازی نمای شهری، تعریض کوچه ها و نوسازی منازل می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : واحدهای طرح ملی نهضت مسکن، بعد از تکمیل بر اساس آورده افراد تقسیم شود و در مدت یک ماه متقاضیان باید پرداختی خود را به تراز بانک برسانند.

وی  با اشاره به اینکه اولویت تکمیل پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن را برای پروژه‌های با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: دستگاه‌های نظارتی در روند تکمیل پروژه‌ها و تقسیم و اختصاص واحدها به متقاصیان و مالکان حضور داشته باشند تا حق هیچ فردی تضییع نشود./ع

 

بیشتر بخوانید :

برچسب ها: طرح ملی مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار