۲۴۶ کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش گلستان است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از آماده بهره‌برداری ۲۴۶ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش این استان شمالی تا آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۴ -۱۴۰۳) خبر داد و گفت: این تعداد کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ 07 September 2024

به گزارش «تابناک گلستان» به نقل از ایرنا، وحید فراهی روز شنبه افزود: برای احداث و تجهیز این تعداد کلاس درس که بخش قابل هزینه آن را نیکوکاران مدرسه‌ساز تامین کردند، چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: مدارس ساخته شده در مناطق شهری و روستایی گلستان بویژه مناطق کم برخوردار این استان واقع است و تا قبل از بازگشایی مدارس درسال تحصیلی جدید در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

فراهی همچنین از شروع عملیات ساخت چهار مدرسه جدید در گلستان همزمان با مهرماه امسال خبر داد و گفت: برای این مدارس که ۴۰ کلاس درس خواهد داشت، هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان پیش از این هم به ایرنا گفته بود که هم اکنون ۵۵۰ کلاس درس در قالب ۱۰۶ پروژه آموزشی در این استان درحال ساخت است.

وی افزود: بقیه مدارس درحال ساخت گلستان هم به تدریج آماده تحویل به آموزش و پرورش استان خواهد شد.

استان شمالی گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد افزون بر ۴۰۲ هزار نفر آن دانش آموز هستند که به بخش قابل توجهی از آنها در ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه دولتی مشغول تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار