مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین:

تمامی شهر‌های استان قزوین به کد پستی هوشمند تجهیز شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از اتمام پروژه GANF و هوشمند شدن کد‌های پستی درشهر‌های استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 20 August 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از مهر، حجت اله امینی در پنجمین جلسه شورای توسعه راهبری ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، از پیشرفت پروژه‌های ارتباطی استان خبر داد و اظهار کرد: پروژه ملی GNAF در راستای دسترسی به اطلاعات آمار خانوار و زیربنای شهر هوشمنداست که با سرعت و کیفیت در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه که از طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی است و با راهبری دولت و با ریاست استاندار و شورای فناوری استان از سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، توسط شرکت پست استان و با جدیت و همت همکاران پست در حال انجام است و خوشبختانه استان قزوین جزو استان‌های پیشرو در این پروژه مهم است.

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: تا پایان سال ۱۴۰۴ روستا‌های استان نیز به این سامانه متصل می‌شوند و تمام استان دارای کد پستی هوشمند می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین دسترسی آسان و سریع به اطلاعات خانوار، آدرس محل سکونت و کسب و کار‌ها را از مزایای این طرح عنوان کرد و یادآور شد: در جهت تسهیل امور بویژه در راستای دسترسی به شهر هوشمند و از جمله سرشماری نفوس و مسکن باید بتوانیم با اطلاعات صحیح و به موقع، سهمی در پیشرفت کشور و تحقق برنامه‌های آینده داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار